onsdag 14 september 2011

Saknar de ljusa morgonarna....



Saknar de ljusa morgonarna...  Igår, tisdag, kändes det lite otäckt att köra till jobbet!
Det är längre inte sommar, det är konstaterat. Och det kändes i hela kroppen.
Här är klockan ca 05;23 och såhär såg det inte ut när jag åkte imorse :P

Jag kanske ska berätta lite om mig.. Jag städar på en vårdcentral och måste därför åka ifrån min varma säng vid 05;00 för att vara på plats 05;45. Det är klart, jag vill inte jobba hela livet med detta, men.. Det går an. Jag försöker intala mig själv att jag kommer och hitta något annat, frågan är om jag ska sluta tro på det jag säger.  Att hitta ett jobb som man är utbildad till, det är ungefär som en fluga som man inte får fatt i och som bara surrar. haha! Humor, jodå det mår man bra av!

Inga kommentarer: