onsdag 14 september 2011

Pysslar hihi



Ovanstående ; Denna ursöta mormorsrute-snutte-filt kommer att tillhöra en ursöt liten tjeja vis namn Tyra, ett litet kusinbarn. 





Ovanstående ; ÄNTLIGEN FÄRDIG! Jag har funderat läänge på HUR  det skulle gå till, rent praktiskt, att avsluta denna så att den skulle få en "gullig" touch.... Och tadaaa! Helnöjd tjej! :) 





Ovanstående ; Jag tillbringade en helg i Uddevalla med underbara vänner & vi begav oss till en grymt underbar "Prylmarknad" Där hittade jag detta akrylgarn ( tror det var repat & återanvänt, asbra!)
för 5:- LOVELY! Jag kunde aldrig tänka mig att det skulle bli SÅHÄR mysiga blommor.
Jag är dessutom lite delad men funderar på ett par örhängen..... Till en viss någon ^^,  








Ovanstående ; På "prylmarknaden" släpade jag dessutom hem, korgen som står mot väggen. Denna lilla hörna är min favvohörna ^^, Vart ska man ha allt sitt handarbete, sina stickor, virknålar & framförallt sitt RESTGARN! .......  Jag snodde ideèn från kära vännen i Uddevalla ^^,

- Med detta inlägg säger jag Tack & Godnatt !

Inga kommentarer: