torsdag 22 september 2011

I brist på annat ^^,

I brist på "riktigt" pålägg på mina morgonmackor, klockan är 05:03..... Så fick jag för mig att jag skulle skiva till några bitar av......
Falukorv som jag fann i kylen......



I brist på uppmärksamhet så måste denna lilla filur kämpat länge och väl för att nå sitt mål ! !
^^,

När jag anlände till mitt hem, så fick jag se en liten snigel sitta på glasrutan på entrèdörren.
'Det kan tänkas vara värdelöst att skriva om, men VEM ska annars uppmärksamma dessa små djur som har sin plats och mening på denna jord ? ?



I brist på ledighet, så har den äntligen kommit och jag välkomnar den med en stooor kopp kaffe med kaneltopping ! ^^, 
Endast ikväll och imorgonkväll är man ledig, sedan drar storstädet igång igen. Önskar att man kunde få ha ett 7-16 jobb..
Letar och letar, men finner inte "mitt" jobb. Frågan är om man skulle vara modig och starta ett eget litet företag ? ?
Funderar på utbildningar... Vad vill jag bli när jag blir stor... ? ?

Vad vill DU bli när du blir stor ?



Inga kommentarer: