söndag 18 september 2011

Det händer många saker här hemma...


Me and You, Just Us Two
( än så länge;))

Den 16/9 -2011 har blivit Våran förlovningsdag <3
Vad kan man mer önska av en man som man älskar högst av allt i världen........ ? ?

För ungefär 1 & 1/2 månad sedan så frågade Jimmy om vi skulle skaffa ringar, så efter allt "tjat" ifrån mig så blev det någonting med det. Jag måste erkänna att jag blev väldigt förvånad ändå ! Jag hade inte frågat på väldigt länge, utan tänkt att, det kommer när det kommer....

Det finns en sanning bakom örngottet också, det blev min förlovningspresent till Oss. Den ligger och pryder våran säng precis som jag hade tänkt mig.


Just nu kan jag bara beskriva mig själv som Lycklig.
I hela 2 & 1/2 år har vi tillbringat mycket tid med varanda. Vi har våra "ups & downs" men vem har inte det?! Det är en procedur som gör att man växer med varandra, utan den proceduren så skulle nog inte jag och min fästman lärt känna varandra så somvi gör idag.
Att, gråta ihop, skratta med varandra ( skratta ÅT varandra kan man med göra;)) och att visa att man älskar varandra så växer man själv och med varandra, känner jag.

Men.... Bröllop det får nog vänta ett slag ^^,

xoxo linaalull



Inga kommentarer: