onsdag 14 september 2011

Hugger i !

(kass pic)

Hugg i och draaaa !

Nu var det dags igen, för det roligaste som finns... Storstäd.... haha ! Det är dumt och klaga när man tjänar pengar på det.
Det är lite kämpigt och åka ställe, till ställe och jobba så sent som det brukar bli. Men det är tur att man har bra arbetskamrater som stöttar och kämpar på brevid sin sida. Som tur är så är det inget storstäd på fredagskvällar, helgkväll, så dåå kan man relaxa och ta helg. Inte för att det kommer bli så mycket relax i helgen, har nämligen födelsedag och det blir ett himlans firande ! hihi. Det kommer vara människor här hemma nästan hela helgen. Fredag kommer mina familjer, lördag förmiddag kommer kusin, lördag eftermiddag så är det lite partaj med stort P ! hahaha ! Ja, när man tänker på det så blir man ju bara äldre, och äldre och äldre... Och dessutom när man blir äldre så blir man väl visare med???
 

Lite inspiration ---->   

                                                                                               

Idag ska jag dessutom sysselsätta mig genom att ta igen från symötet jag missade, och så ska jag få mat hos min kära mor. Symötesbilder kommer in imorgon. Lev väl !
xoxo Linaalull

Inga kommentarer: