söndag 2 oktober 2011

Nu peppar vi !

Peppning !



Klockan är 17:15, jag försöker peppa inför mitt allra första Step Up - pass som börjar kl 18. Nervös..... hehe ! Ja det kan man väl kalla det. Jag är dock oerhört stolt över att jag intar detta och åker dit alldeles ensam, vet inte en själ som ska dit ikväll. Är det ett steg av mogenhet ?

Dagen har för övrigt tillbringats hos en god vän i Linköping på sminkparty med Mary Kay-produkter. Himla mysigt med att ha en liten träff/tjejmöte en söndagseftermiddag ! Inhandlat fina produkter som får hyn att glänsa av lyster, läppskrubb t.ex trodde jag aldrig att jag skulle få prova ( eller att det fanns ) men det känns väldigt behagligt för läpparna och de är inte nariga som de brukar. Ett oerhört stort plus är att man kan dela upp betalningen dessutom, jag skulle förmodligen vända mig till andra alternativ om det ej var möjligt, tyvärr tråkigt men sant. 
Hela veckan har varit kanon, inget storstäd på kvällarna, jag har bara varit hemma och haft det mysigt, stickat lite och sånt jag brukar göra ^^,
Lördagen var jag, mor och syster E i Örebro på "Bumblebee" som syster E säger, ( Mariebergsköpcenter ) och shoppade lite, pics kommer i veckan. En heldag tar musten ur en, kan man påstå ^^,
I veckan som kommer blir det storstäd för full rulle, så det kommer bli hårda tag framöver.

Ha en fin kommande vecka och en mysig söndagkväll.

xoxo

2 kommentarer:

Emelie Peters sa...

Ja och om det är någon mer som vill inhandla toppen bra produkter får ju gärna säga till mig så kommer jag och har en tjejkväll hemma oss er och visar vilka bra saker som finns!

// Emelie Peters

LinaLull sa...

Absolut! :D Tack för dagen, kära du :) kram