lördag 29 oktober 2011

Äntligen händer det ....

Oh my lordness som jag har väntat ! JAG VET att det har kommit ut en ny Iphone, men JAG nöjer mig gott och väl med denna fina sak. Vi får se hur länge det tar och lära mig den ^^, hihi
J har haft den eftersom jag fick överta hans gamla, sist som jag förnyade mitt abonnemang, och då valde han att ta denna ( som egentligen är MIN ) Och nu har den hamnat i rätta händer till slut ! hehe
Det skall införskaffas ett rosa skal till den, sedan är den någorlunda färdigställd ^^,


Tonight blir det lite förfest hos L och sedan vankas det utgång med underbara tjejor ! Jag ska prova "varannan vatten" för imorgon så kommer det en trevlig försäljare till mig för lite sminkparty ^^,
Oerhört trevligt !
Jag ska åka och handla lite köttfärs så vi får i oss lite mat efter det roliga sminkpartyt.

Ha en mysig dag/ kväll !

xoxo

Inga kommentarer: