fredag 28 oktober 2011

Inköp

FINT med FreDag !

På Lagershop NetonNet i Linköping införskaffades dessa små prylar, jag har undrat hur det skulle vara och äga ett par sådana hörlurar....... Och nu vet jag. haha ! Så nu sitter jag vid min dator och skriver, medans jag har pluggat in lurarna  i J:s dator och sjunger för full hals ( för man hör inte sig själv med lurarna ^^, ) på Spotify.  Jag fick en svart datormus av J, men den gick sönder, ganska snabbt. Typiskt! Har varit utan datormus föör länge, så då fick det bli en sådan med ^^,
Vi var även på Stadium outlet, jag shoppade tydligen lite träningskläder. Det var tanken med, men .... Ja, vad ska man säga. Jag klarar mig ett tag ! Ett par träningsbyxor ( så jag ser lite proffsig ut när jag kör mina gympapass ) Och en träningstisha i persikofärg (MIN färg) samt en tunn sweatshirt mer rosa färg ( ÄLSKAR ROSA) ^^, Nu är det enda som fattas ett par Aeoribicshoes ! blir nog julklapp av nån snäll själ ^^,



Jag ska nu dyka ner i mina shoppingpåsar och götta mig lite ^^, Jag fick även mitt beställda paket från Ellos. Det måste jag väl kolla in, alltid lika spännande varje gång, just för att se om kläderna man beställt, passar.

Have a fun night !
xoxo

Inga kommentarer: