tisdag 11 oktober 2011

Livet har sin gilla gång...

Dagen i all ära har varit vacker som få dagar. ´Väl hemma från jobbet så duschade jag av mig och begav mig in till "stan"  för att utföra några ärenden. Det vill säga söka jobb. Jag har alltså gått runt till några olika butiker som jag gillar och nu får man väl bara hoppas på att man gjorde ett gott intryck ^^,

Jag kommer att tillbringa några timmar att sticka på mor E;s pannband. Jag har kommit ett stycke men dock ännu inte färdigt.

Ikväll far jag iväg på storstäd. Kul jul att jag eventuellt inte kommer att åka på mitt step-pass som jag bokade på tordag. Det är alltså något som jag verkligen  ser fram emot och så tänkte jag att jag kör hårt denna vecka, bokade torsdag och söndag. Jag får väl kötta på söndag och spy när jag kommer hem ..... haha !

Jag önskar er alla en fortsatt mysig eftermiddag och kväll.

xoxo
Ikväll kommer det garanterat bli hårdstädning till 200% jag SKA köra step på torsdag. Jag SKA !

Inga kommentarer: