tisdag 4 oktober 2011

Bumblebee !


Här har vi bara börjat och jag köpte ett PLAST-fat till min lerkruka som jag har murgröna i.

I lördags tillbringade jag hela min dag med min mor E och min älskade syster E. Vi for iväg till Örebro och Mariebergsköpcenter for some serious shopping, himla kul men det tar på krafterna och gå runt i butiker en HEL dag ^^,



Vi begav oss först och främst till BAUHAUS och medans vi kom ifrån våran kära mamma så fick jag en idè att ändå ha roligt ^^, Sååå.... Såhär roligt kan man ha på Bauhaus i Örebro. Det roliga var dessutom att en söt kille gick förbi när vi skratta som mest, han jobbar tydligen där. Vi trodde att vi skulle få oss en rejäl utskällning, men han gick bara förbi och fnissade. haha! Syrran dog nästan, stackars liten att behöva skämmas för sin förebild, storasyster.

Jag blev oerhört glad när syrran också ställde upp för en poes i duschutrymmet ^^,
Prisa gudarna för skrattattacker ! <3




Jag blev närapå tårögd när jag fick syn på det sötaste paret på hela köpcentret !

1 kommentar:

Ellen sa...

HAHAHA!! Såklart jag ställer upp på en grymt kul bild! :)