söndag 11 mars 2012

Jag var på en skön promenad i Fålehagen med älskade mor och solen sken som aldrig förr. . .  Rätt vad det är så händer det ! J sa att jag var röd i ansiktet när jag kom hem och han trodde jag var varm efter promenaden, men jag tror minsann att det har tillkommit lite solbränna i mitt nylle ^^, Söndag och det skall ses på BB senare, möjligtvis så blir det film med J ikväll ^^, Det där med närhet är det lite fattigt med ibland.. . .  Men jag antar att de flesta har det så i sina förhållanden. Men hur mycket man än ställer frågan, ska vi ut och gå, eller ska vi hitta på något, vad som helst.... ? ? Samma gamla vanliga "vi får se". . . Är det så ? Ska det vara så ? Det är kanske jag som är nojjig eller något ;P Aja, we will see. Jag hoppas även på jobb i veckan så aprillönen blir liiiite saftigare ;) Ha en mysig söndag <3

Inga kommentarer: